
Ovo niste primetili: Poznati logotipi i subliminalne poruke
Verovali ili ne, ali sve je to smišljeno jako dobro i verovatno ćete ostati u čudu kada vidite gde sve mogu da se nađu skrivene poruke koje vam podsvesno šalju neku informaciju.
Logo Formule 1 je poprilično lak za dokučiti. Prazan prostor u sredini pravi broj 1.
FedEx-ov logo deluje kao običan logotip na praznoj pozadini, ali ako malo bolje pogledate između slova E i X primetićete strelicu, koja označava kompanijinu brzinu i efikasnost u dostavljanju pošiljki.
Fejsbukov produkt, Facebook Places, ukoliko niste znali, je u direktnoj konkurenciji sa trenutnim liderom na ovom tržištu, po imenu Foursquare. E sad, ako malo bolje pogledate, primetićete da se na logotipu Facebook Places-a nalazi broj 4 u kvadratu. Da li je to koincidencija ili pokopavanje konkurencije?
Ovaj logo sadrži sakrivenog medveda u Materhorn planinama, odakle su Toblerone originalno.
Veoma poznat brend laptopova. Ali, da li ste znali da ime Vaio loga takođe ima skriveno značenje? Pa, prva dva slova predstavljaju osnovan analogni signal. Druga dva podsećaju na brojeve 1 i 0, što predstavlja digitalni signal.
Amazonov logo je veoma jednostavan i iako strelica deluje kao smajli, ona zapravo ukazuje na put od slova A do slova Z. To ustvari pokazuje da Amazon prodaje sve od A do Z i da kupci uvek imaju nasmejano lice kada kupe neki proizvod.
Pogledajte dobro slovo O. Da li primećujete nešto? Ne? Ne brinite, jer većina ljudi ne bi primetila. To je zapravo zastava Danske. To nije oduvek bila originalna zamisao. Koka-Kola je otkrila da deo njihovog logotipa podseća na zastavu Danske, koja je imenovana za najsrećniju zemlju na svetu. Jednom kada su to otkrili, postavili su medijsku kampanju na najvećem aerodromu u Danskoj, gde dočekuju ljude sa zastavama.
Ukoliko ste ikada posetili jednu od najpoznatijih prodavnica u Parizu – Galeriju Lafajet, možda ste mogli da primetite da njegov logo predstavlja Pariz sa spojenim slovima T u obliku najpoznatije pariške znamenitosti, Ajfelovog tornja.
NBC-jev logo ima sakrivenog pauna iznad samog teksta, koji gleda udesno, što predstavlja kompanijin moto da gleda unapred, nikada iza sebe, kao i to da su ponosni na program koji emituju.
Izvor: Prva