svet

septembar 17, 2015 13:00

By

Pogledajte kako je izgledao „Upad zombija“ na konferenciji #Digital2015

zombiji

Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

15.09.2015-293

U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.

15.09.2015-299

O trendovima u telekomima, socijalnim mrežama, međunarodnoj korporaciji, korporativnoj odgovornosti, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.

15.09.2015-303

Pokrovitelj panela „Fly me to the Moon: Advertajzing, marketing i PR komunikacije – model 3.0“ je kompanija „Fox“. Na temu „Koje su najbolje taktike za prodaju sadržaja“ pričala je direktorka za distribuciju Meri al Džumajli.

15.09.2015-304

Nakon 30 sekundi ugasila su se svetla, i u salu su ušetali „zombiji“. Njihova šetnja trajala je nekoliko minuta, pokušali su da „zaplaše“ publiku, ali to sve u svrhu promocije nove sezone serije koja se emituje na njihovoj televiziji „Walking Dead„.

15.09.2015-306

Pogledajte kako je to izgledalo:

Prenos kompletne konferencije iz minuta u minut pogledajte OVDE

#Digital2015 Poslušajte uvodnu reč ministra kulture Ivana Tasovca

#Digital2015: Poslušajte uvodni govor Roberta Čobana

#Digital2015 pogledajte panel „Medijski skener regiona 2015.“

#Digital2015 Poslušajte izlaganje ambasadorke Indije Narinder Chauhan

#Digital2015 poslušajte case study Dejana Ljuštine „Trendovi u telekomima – digitalizacija telekoma i odgovor na OTT“