svet

septembar 20, 2013 00:11

By

Predavanjem Nikolasa Kfurija otvoren Weekend Media Festival!

wmf10_JUG_190913

Prvi dan Weekend Media Festivala zanimljivim predavanjem na temu uticaja društvenih mreža na marketinške procese uspešno je otvorio Nikolas Kfuri, profesor COTRUGLI poslovne škole iz Nemačke.
„Društveni mediji nepovratno su promenili marketing, tako da se stari model brend menadžmenta transformisao u novi model brend mentoriranja. Danas svaki potrošač može stvarati marketing, ali on može biti i pozitivan i negativan, jer se ne može u potpunosti kontrolisati“, rekao je prvi predavač na 6. Weekend Media Festivalu.
„Svi još učimo o marketingu u društvenim medijima i niko zapravo nije stručnjak“, priznao je Kfuri, dodajući da ipak i dalje vrede osnovna načela tradicionalnog marketinga. To pre svega znači da su pokretači kupovine i dalje želja za posedovanjem, uspostavljanjem veze, sticanjem znanja i zaštitom. Ključno je pitanje kako što pre doći od maštarije do akcije, a društveni mediji, ističe Kfuri, ubrzavaju taj put tako što pružaju puno obimniju analitiku potrošača, jer sve što se radi na internetu ostavlja trag.
Nakon prvog predavanja koje je zainteresovalo brojnu publiku, posetioce će tokom večeri zabavljati Martin Milinković, Tomo IDM, Filip Jelaš, Ozren Kanceljak, Ela Radić i Tomo Ricov u sklopu Weekend Family Renuion Partyja u Pepermint klubu.

wmf12_JUG_190913

wmf13_JUG_190913