
Predstavljena platna SuperKartica: Svuda plaća, još više vraća!
SuperKartica, najveći program lojalnosti na domaćem tržištu, u saradnji sa Sberbankom Srbije predstavila je platnu SuperKarticu. Na svečanom koktelu, koji je organizovan ovim povodom, predstavljene su pogodnosti za potrošače u okviru platne SuperKartice.
Veliki broj novinara, poznatih ličnosti, kao i ljudi iz vrha uspešnih kompanija koje posluju u Srbiji imale su priliku da uživaju u prijatnoj atmosferi i programu koji je za njih ovim povodom priredila SuperKartica. Prisutni su imali priliku da se upoznaju sa pogodnostima koje nudi platna SuperKartica kao što je odloženo plaćanje do 45 dana i kupovina do 12 rata bez kamate, kao i mogućnost sakupljanja do tri puta više bodova u mreži partnera IDEA, Roda, Merkator, NIS Petrol, Sberbanka, DDOR Novi Sad i Telenor samo su deo benefita koje korišćenje ove platne SuperKartice omogućava potrošačima.
Platna Superkartica pripada prestižnom programu MasterCard World i namenjena je svim potrošacima, članovima SuperKartica programa lojalnosti. Za izdavanje kartice potrebno je podneti zahtev u bilo kojoj od ekspozitura Sberbanke Srbije ili putem interneta na www.superkartica.rs. Limit potrošnje se određuje pojedinačno na osnovu potreba, mogućnosti i zahteva svakog korisnika, a sama kartica pored plaćanja omogućava veće uštede u mreži partnera, u odnosu na postojeću SuperKarticu. Ukupna ušteda koju potrošači mogu ostvariti korišćenjem platne SuperKartice u mreži partnera je značajna za kućni budžet i iznosi 6% za potrošnju u IDEA, Roda i Merkator objektima, kao i do 5 dinara uštede po litru goriva na NIS i Gasprom benzinskim stanicama. Osim toga, platna SuperKarticu vraća i 0,5% ukupne potrošnje na bilo kom drugom prodajnom mestu van mreže gore navedenih partnera.
Na svečanom koktelu prisutnima su se obratili Jovan Solomun, direktor društva SuperKartice, Valerij Ovsjanikov predsednik izvršnog odbora Sberbanke u Srbiji i Mladen Vasić, direktor Direkcije za marketing u NIS-u.
SuperKartica predstavlja jedinstveni program lojalnosti koji se zasniva na saradnji najjačih kompanija u Srbiji (Mercator-S, NIS Petrol, Gazprom, Sberbanka, DDOR osiguranje, Telenor i McDonalds). Široka mreža prodajnih objekata, kao i široka lepeza usluga u okviru kojih se koristi SuperKartica čini ovaj program posebnim. Za nešto više od godinu dana, svaki peti stanovnik Srbije je uključen u program SuperKartice. Za to vreme je ostvareno više od 37 miliona kupovina sa provučenom SuperKarticom u više od 700 maloprodajnih objekata partnera programa širom Srbije.
Više informacija o novim pogodnostima koje nude partneri, kao i u celokupnom programu lojalnosti, nalazi se na web adresi www.superkartica.rs.
Autor: Life Content