svet

februar 5, 2011 21:53

By

Šta ti je dobar razvod: Kafana i klub puni gostiju!

Pošto je scenario za melodramu radnog naziva „Nata-Dača-Milica-razvod” počeo da se piše pre skoro dve nedelje, na očigled svih čitalaca dnevne štampe i internet portala, već se vide „rezultati”! Serija još nije snimljena, ali je zato „teren za snimanje” iste dobro posećen. Kako portal svet.rs saznaje (i vidi), kafana sudbinskog naziva „Tako je suđeno” je dupke puna, a nastupi gospođe ex Ikodinović su i te kako posećeni!
Naravno da će u kafanu i dalje svraćati Dačini prijatelji i poznanici, ali je u međuvremenu počela da se skuplja i neka nova „ekipa” koja voli dobru čašicu, muziku, ali bogami i dobar trač u najavi! Novi Sad nije daleko, pa se mnogi odlučuju da skoknu do kafane, zarad provoda, ali i u nadi da će videti gospodina Daču, a možda i onu, malu, kako joj beše ime… ma neko će se već naći i pokazati na nju, a možda je tu i neka sasvim treća…
Kako su reporteri jedne dnevne novine ustanovili uvidom na licu mesta: "Po broju automobila na parkingu zapazili smo da ovaj ugostiteljski objekat ima primetno bolju posetu nego ranijih dana, ali gazda restorana se nije mogao videti ni za jednim stolom sa svojim gostima. Prema rečima osoblja, Dača ipak po potrebi posećuje restoran, vodeći računa o uobičajenim stvarima potrebnim za nesmetano funkcionisanje objekta, ali očigledno sa željom da ne meša posao sa trenutnom situacijom u privatnom životu. Inače, atmosfera u restoranu je bila prilično vesela i opuštena."
Bilo kako bilo, razloga je mnogo, a kasa je sve punija! Tako se i na prvom Natinom nastupu posle prvog „razvod-nog talasa” okupilo dosta njenih prijatelja, fanova, ali i onih trećih, koji su netremice pratili svaki njen treptaj, falš, klecanje kolena, pozdravljanje… Savršeno je svejedno, jer kasa ne pita čiji je novac koji se u nju stavlja, već se raduje svakom novom zveckanju!
Verujemo, da je slična „sudbina” zadesila i stomatološku ordinaciju „Dražin”. Pretpostavljamo da je izgovor onih koji nikada nisu ni kročili u ovu ordinaciju, a sada se naprasno odlučuju da povedu računa o oralnoj higijeni, nalik ovome: "Nije važno što su mi zubi zdravi, ma nek mi samo skine kamenac, samo da vidim ko je ta Milica…" Nadamo se samo da je doktor uvideo da se broj pacijenata povećava, te je na vreme korigovao cenovnik, ne zbog tračeva, već zbog inflacije…
Takođe verujemo da će neko od budućih diplomaca na ekonomskom fakultetu (privatnom ili državnom) smer marketing, izabrati temu novog fenomena: "Kako život pretvoriti u reklamu i dobro je unovčiti…"

Nataša na ruci i dalje nosi venčanu burmu! Da li je u pitanju sjajan marketinški potez ili Nataša jednostavno želi da razmisli još malo pre nego što stavi svoj potpis na konačni razvod braka?


 

Autor: „Svet.rs“