
Suzana Perić: Ljubomorno čuvam svoju intimu!
Poznata dizajnerka Suzana Perić tvrdi da su joj četrdesete godine donele veliku mudrost i samopouzdanje, zahvaljujući kojima se oseća lepše i privlačnije nego kad je bila mlada. Pre nekoliko godina iz korena je promenila svoj život kada je odlučila da počne da konzumira samo hranu organskog porekla i da redovno trenira, a takva vrsta brige o sebi donela joj je zadovoljstvo i ekspanziju na ličnom i poslovnom planu. Ponosna majka devetogodišnje devojčice Tifani sve zdrave navike uspela je da prenese i na kćerku, kojoj želi da podari brata ili sestru. Poslednjih meseci Suzana uživa u novoj emotivnoj vezi o kojoj još ne želi da govori, ali priznaje da uživa u svakom novom danu sa svojim partnerom i da imaju mnogo zajedničkih planova. Pored emotivnog zadovoljstva, na profesionalnom planu vrlo je aktivna i 13. oktobra predstaviće novu kolekciju „Glam“ na reviji u „Bel Expo centru“.
Šta ste ovog puta pripremili za poklonike vašeg rada?
– Osim haljina za crveni tepih, po čemu je moj brend prepoznatljiv, ovog puta veliki deo kolekcije čini garderoba u rok-pank stilu koju sam radila za svoju dušu i svaki komad bih i sama ponela. Pored garderobe, tu je i posebna linija čarapa, grejača i štucni sa mojim inicijalima i sa natpisima koji su mi bili inspiracija u radu. Novo je i to što smo specijalno za ovu priliku uradili i liniju ručno rađenog nakita koji je prilagođen svakoj odevnoj kombinaciji. Reakcije ljudi koji su do sada imali priliku da vide kolekciju su fantastične. Obnovili smo saradnju sa Sekom Aleksić, a započeli sa grupom „Frajle“.
Poslednjih godina vaš brend je u ekspanziji. Šta je ključ uspeha?
– Od kada radim sa mojom sestrom Majom, sve je mnogo lakše. Ona je završila na prestižnom nemačkom univerzitetu „Hajnrih Hajne“ jezik i menadžment, a ima i dugogodišnje iskustvo u kompaniji „Salvadore Feregamo“. Ovo je vrlo težak posao i ja sam se kao kreativno biće mnogo mučila prethodnih deset godina, ali sam uspela da napravim brend i da opstanem na tržištu. Sada nas dve imamo jasan cilj, a to je da stvorimo snažan brend koji ćemo što više širiti. Planiramo da svoj rad plasiramo na inostrano tržište, prvi koraci su već napravljeni, ali i da imamo što više zaposlenih. Nadam se da ću kroz nekoliko godina imati desetak kreatora koji će raditi pod mojim vođstvom.
Ostatak intervjua pročitajte OVDE.
Intervju: Ivana Nikolić, Life Content
Foto: Mirko Tabašević, Life Content