
Tehnologijom protiv falsifikovanja konjaka
Francuski proizvodjač konjaka „Remi Marten“, vlasništvo grupe „Remi Kuantro“ koja proizvodi alkoholna pića, priprema se da na jesen lansira „smart“ bocu za svoj konjak „klub“ koji se prodaje po ceni od 80 evra, kako bi se suprotstavio falsifikovanju tih pića u Kini.
Boca će sadržati tehnologiju za komunikaciju iz blizine NFC (Near Field Communication) integrisanu u čepu koja će omogućiti da se utvrdi njeno poreklo i proveri da li se radi o originalu.
Nakon preuzimanja aplikacije preko smartfona, klijent će moći odmah da bude obavešten o tome da li je boca prethodno otvarana.
Taj čip protiv falsifikovanja će, takođe, omogućiti „Remi Martenu“ da ubrza korak u digitalnoj komunikaciji, komunicirajući direktno sa potrošačem i razvijajući sve vrste marketinških aplikacija radi sticanja poverenja klijentele.
Pametni „klub“ će prvo biti dostupan na glavnim mestima gde se konzumira u Kini, a to su mesta gde se održavaju karaoke, zatim barovi, noćni klubovi… dok će prodajna cena ostati nepromenjena.
Falsifikovanje uvoznih alkoholnih pića u Kini ne prestaje da raste i, kako se procenjuje, zauzima oko 25 odsto tržišta uvezenog alkohola.