
Treba li da nas nasmeje ili zabrine?! Iz stomaka pravo na internet!
Današnje mlađe generacije potpuno su opsednute tehnologijom i društvenim mrežama, a deca koriste mobilne telefone i Fejsbuk skoro od rođenja.
Kapmanja za 3G mrežu indijskog Telekoma pozabavila se ovom problematikom i iako je reklama prevashodno trebalo da bude duhovita, ona je na neki način i uznemirujuća.
U reklami, majka se nalazi na porođajnom stolu dok njen muž snima ceo porođaj svojim tabeltom. Onog momenta kad dete napusti matericu (u pozadini ide pesma Dajane Ros “I’m Coming Out”), ono uzima tablet od oca, odlazi na internet da nauči kako da preseče pupčanu vrpcu i sam to čini uz smešak.
I taman kad pomislite da ne može biti čudnije, dete počinje da pravi selfije koje postavlja na Instagram, a čak bira i odgovarajući filter za fotku. Jedan od doktora pao je u nesvest, dok roditelji u čudu posmatraju kako im dete odlazi puzeći.
Ova reklama postala je viralni hit i oborila je rekorde gledanosti jer je za kratko vreme pogledalo 24.7 miliona ljudi. Na kraju, dete odšeta (da, šeta) iz bolnice, a iznad njega pojavljuje se slogan “Rođen za internet”.
Komentari na „jutjubu“ uglavnom su pozitivni, a gledaocima je uglavnom duhovita, ali ima i dosta onih koji misle da je reklama poražavajuća i da će svet u budućnosti upravo tako izgledati i da ćemo od rođenja biti zavisni od tehnologije.
izvor: Businessinsider