

Svetski stručnjaci u oblasti finansija razmenili iskustva na događaju „Global CFO Forum“ u Beogradu!
Juče je održan „Global CFO Forum“, susret globalnih finansijskih direktora kompanija Ferrero, Austrian Airlines, Ceva Logistic, BNP Paribas, CEZ, Big Point. Okupljeni stručnjaci na događaju „Global CFO Forum“, razmenili su sa lokalnim stručnjacima dosadašnja iskustva, praktične savete, govorili o poslednjim trendovima i izazovima u oblasti finansijskog planiranja na najvišem nivou, ali i o važnosti razvijene veštine komunikacije i pregovaranja. Agencija P. World je glavni organizator događaja. „Izuzetno smo zadovoljni kako je protekao susret globalnih finansijskih direktora. Drago nam je da je veliki broj kompanija prepoznao značaj ovog događaja, važnost razmene znanja i usavršavanja. Kompanije koje uspešno posluju i žele da ostvare ili zadrže lidersku poziciju na tržištu, moraju da prate svetske trendove kako bi u svakom trenutku imale spreman odgovor na nove izazove stalnih promena u biznis okruženju, posebno u doba recesije“, izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P.world koja je glavni organizator događaja.
Iz kompanije BNP Paribas, koja ima 200 000 zaposlenih u 80 zemalja, u 2012. godini rangirana je kao treća najveća banka na svetu, a Thomson Reuters-ov IFR, proglasio je „Bankom 2012. godine“, okupljenim stručnjacima svoja saznanja prezentovao je predstavnik BNP Paribas, Klemente de Lusija. „Nestrpljivo sam iščekivao susret sa finansijskim stručnjacima u Srbiji na događaju ‘Global CFO Forum’. Bilo mi je zadovoljstvo da sa lokalnim stručnjacima razmenim iskustva iz svog dosadašnjeg rada“, izjavio je Klemente de Lusija, koji je na događaju govorio o trendovima i izazovima u oblasti finansijskog planiranja, troškovima finansijske krize i pretvaranju krize u mogućnost.
Neke od tema bile su: Pretvaranje podataka u informacije kroz poslovne prednosti tehnologija; Funkcija finansija; Bavljenje kompanijskim dugovima na efektivan način; Značaj fleksibilnosti novčanog toka u upravljanju; Značaj jasne i blagovremene komunikacije sa bankama i investitorima; Promocija rasta u vašem biznisu kroz praktično liderstvo; Kako da utičete na ponašanje zaposlenih; Studija slučaja – Rast i liderstvo; Definisanje trajanja ugovora i tranzicionih troškova za opšti uspeh;
Medijski prijatelji projekta:Ekskluzivni online media partner:Blic i 24 sata online; Udruženje banaka Srbije/Časopis Bankarstvo, Novi magazin, Press Online, Nedeljnik, Marketing mreža, Biznis i finansije,Profit, Market Network,E kapija,Kamatica;Za više informacija posetite www.thepworld.com