
Urbani miš beli!
„Miš beli sreću deli! Miš beli sreću deli!“, te reči ili neke slične besmislice ponavlja ovih dana na TV-u po nekoliko puta dnevno lepa voditeljka najavljujući telefonsku nagradnu igru.
Iako je radila na televiziji koja je devedesetih stekla epitet narodnjačke, uvek je furala imidž urbane voditeljke. U njenim emisijama nisu gostovale pevačice iz „Granda“, striptizete i kriminalci, kao kod većine njenih kolega iz iste TV kuće. Ona je subotom posle podne na svom kanabetu ugošćavala isključivo ličnosti urbanog Beograda: glumce, manekenke, modne kreatore, reditelje, rok muzičare, pisce i druge selebritije koji su bili u kategoriji fensi likova.
A onda su počela redovna merenja rejtinga emisija i ti grafikoni postali su „Biblija“ za vlasnike svih ovdašnjih TV-stanica. Oni, međutim, ovoj „urbanoj dami“ nisu išli u prilog i njene emisije dobijale su sve lošije termine, da bi na kraju bile izbačene, što je koincidiralo sa odlukom naše junakinje da se uda i rodi dete. Po povratku sa porodiljskog okušala sa se u vođenju jedne „populističke emisije“ u tandemu sa jednim rečitim kolegom, ali i tu su piplmetri bili surovi i pokazali kažiprst nadole pa je pomenuti tok-šou vrlo brzo ukinut.
Onda se „urbana voditeljka“ ponovo porodila pa je opet neko vreme nije bilo na TV-u. Kada je usled loših primanja svog muža epizodnog glumca bila prinuđena da se vrati na male ekrane, sve ponude koje je iz matične kuće dobijala svodile su se na forme od nekoliko minuta, izvlačenje nagrada, stupidne TV-kvizove i druge formate koji obično rade voditeljke-pripravnice mlađe od 20 godina, nikako „vedete srpske voditeljske scene“. Zamislite recimo Oliveru Kovačević, Snežanu Dakić ili Olju Bećković kako vode izvlačenje telefonskih nagrada! Ne možete! Pa, ne mogu ni ja! Nije mogla ni sebe da zamisli „urbana voditeljka“ do pre par godina. Ali ista muka koja je naterala do juče tiražne i dobro plaćene pevačice da se za nekoliko stotina evra blamiraju po rijaliti šouovima dovela je nekad fensi voditeljku u poziciju „miša belog“.
Naravoučenije svim šatro urbanim folirantima po beogradskim medijima i marketinškim agencijama, koji se kao zgražavaju nad „žutilom“, tabloidima, rijaliti šouovima, narodnjacma, „Grandom“ i slično – ne prenemažite se baš previše, nikada ne znate hoćete li i vi jednog dana za hleb nasušni morati da izgovarate besmislice i molite gledaoce da zovu „magični broj“ jer sreća čeka možda baš njih!
Vaša preurbana Gossip Girl