svet

oktobar 16, 2011 17:02

By

Vojin Đorđević sa svojim timom slavio u „Hard rock caffe-u“ u Kelnu

Posle završenog sajma "Anuga", najvećeg međunarodnog sajma prehrane u čitavom svetu, koji je održan od 08. do12 oktobra a na kojem su na originalni način predstavljeni "Gorki list", "Abnormal vodka", "One key gin" i "Or likeri", Vojin Đoređević je za svoj tim upriličio kreativnu završnicu u vidu večere u "Hard rock caffe-u" i dvorcu Blankenstein. Pored kvalitetne muzike njegovi saradnici uživali su i enterijeru poznatog caffe-a ukrašenom delovima „života“ poznatih predstavnika rock muzike. Za razliku od predhodnog, u dvorcu Blankenstein dočarana je srednjovekovna atmosfera u svim segmentima večeri: počev od izbora i načina konzumiranja hrane, te programa. Sve ovo je usledilo nakon petodnevnih aktivnosti na međunarodnom sajmu gde su svetskoj poslovnoj javnosti predstavljeni nama dobro poznati brendova. Tim povodom, Vojin Đorđević je istakao: "Ti proizvodi su kreirani posle višegodišnje posvećenosti ideji i uverenju da iz naše zemlje može biti predstavljeno svetu nešto što će, ne samo dobiti najveća međunarodna priznanja, već izazvati divljenje i poštovanje svih u svetskim okvirima. Sada, kada imamo takve proizvode, neophodno je da bi obezbedili njihovo prisustvo na najznačajnijim tržištima, stvoriti jaku, sopstvenu distributersku mrežu od kompanija, koje najbolje poznaju svoja tržišta i veruju u naše proizvode i to je osnovni razog našeg prisustva na sajmu Anuga – da budemo kreativna podrska iz Srbije distributeru ABnormal group iz Singapura". Predstavljanje na sajmu u Kelnu opravdalo je slogan „lepota, kreativnost, različitost” pod kojim je distributer naših poznatih pićа nastupao na ovom sajmu. Namenski za svaki brend osmišljeni su performansi koji su realizovani uz podršku modnog studia "Click".

 

 

Autor: svet.rs