
Zabranjena reklama za parfem sa Dakotom Fening
Reklama za parfem u kojoj glumica Dakota Fening drži flašicu u krilu je zabranjena u Engleskoj zbog seksualizacije dece u marketinše svrhe. Dizajner Mark Džejkobs nedavno je svoj novi parfem “Oh, Lola!” opisao kao senzualan i objasnio je da je “sestrinski” miris čuvenog parfema “Lola” – više Lolita nego Lola. Zato je i reklamna kampanja osmišljena u tom maniru. Tinejdž glumica Dakota Fening, koja ima 17 godina, u reklami sedi na podu, i između nogu, u krilu drži bocu parfema. Agencija za autorizaciju reklamnih standarda žalila se zbog poruke koju ova slika šalje. " Primetili smo da devojka drži flašu parfema u svom krilu, između nogu i smatramo da je to seksualno provokativna poza. Čuli smo da ona ima 17 godina, ali smatramo da izgleda mlađe od 16. Dužina njene haljine, njene noge i položaj parfemske flaše skreću pažnju na njenu seksualnost. Zbog svega toga smatramo da reklama podstiče seksualizaciju dece", napisali su čelnici ove agencije.
Izvor: „Blic.rs“