svet

decembar 4, 2014 10:47

By

Zimske čarolije: Sve spremno za ski-sezonu u Srbiji

sipa_00676262_000035

Javno preduzeće Skijališta Srbije najavilo je 1. decembra da je pre deset dana započelo pravljenje snega i veštačko osnežavanje planina u Srbiji i da je sve spremno za otvaranje nove skijaške sezone.

Direktor Skijališta Srbije Dejan Ljevnaić kazao je, na koferenciji za novinare povodom promocije nove zimske zezone, da ove godine skijaše u Srbiji očekuje mnogo novina, poput najmodernije šestosedne žičare na lokacijama Krčmar i Gvozdac na Kopaoniku.

Na stazi Gvozdac proširena je staza za 400 metara, a produžen je i ski/lift „Malo jezero“, kako bi skijaši lakše došli do staze Sunčeva dolina, kazao je Ljevnaić u Turističkoj organizaciji Srbije (TOS).

On je dodao da će na lokaciji Jaram na Kopaoniku biti postavljena pokretna traka, kako bi se ski/centar povezao sa stazama na Gobelji.

U toku ovogodišnje zimske sezone biće organizovane i promotivne nedelje, naveo je Ljevnaić, kada će skijaši moći da kupe trodnevni i četvorodnevni ski-pas sa popustima.

Za otvaranje skijaške sezone „Ski opening“ 4. decembra na Kopaoniku, prema rečima Ljevnaića, svi smeštajni kapaciteti su rasprodati i očekuje se oko 20.000 gostiju.

On je istakao da su planine u Srbiji „i dalje ubedljivo najjeftinije u regionu“, precizirajući da šestodnevni ski-pas na Kopaniku, za kojim vlada najveće interesovanje, košta manje od 100 evra, dok isti ski/pas u regionu, u Bugarskoj u Banskom, koji ima približno kilometara staze kao Kopaonik, košta 160 evra.

Potpredsednik poslovnog Udruženja hotelsko-ugostiteljske privrede (HORES) Aleksandar Vasilijević kazao je da su najznačajniji skijaški centri u Srbiji opremljeni sistemima za veštačko osnežavanje, što je dobar primer saradnje javnog i privatnog sektora.

„Srpske planine postaju sve popularnije turističke destinacije, a u planinskim hotelima sve je više gostjiu iz zemalja u regionu, koji mogu da stanu rame uz rame sa evropskim ski-rezortima“, istakao je Vasilijević.

Direktorka TOS Gordana Plamenac kazala je da su uz pomoć javno-privatnog partnerstva napravljeni značajni pomaci u promociji Srbije kao povoljne turističke destinacije, precizirajući da je u te svrhe za period od 13. novembra do 4. januara, TOS uložio 2,5 miliona dinara, a isto toliko i HORES.

Kako je precizirala, postavljeno je 128 bilborda u Srbiji, Rumuniji, Bugarskoj, Republici Srpskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori.

U devet gradova Srbije u autobusima se puštaju zimski spotovi TOS-a, kao i video-spotovi i džinglovi na TV i radio-stanicama, koji pozivaju turiste u planine, kazala je Gordana Plamenac.

Izvor: Tanjug
Foto: Sipa