
„Znojavi sastanak“ novi trend: Poslovi se sada završavaju u teretani
Druženje i ostvarivanje pšoslovnih kontakata u barovima i restoranima, takozvani networking, u poslednje vreme u američkim gradovima manje je popularan od novog oblika sastančenja – u teretanama.
„O poslu se često razgovara na kafi ili uz čašu vina, ali sweatworking je nastao iz želje da se s klijentom povežemo na kvalitetnijem nivou koji nije u tolikoj meri usredređen na biznis“, objasnila je Sara Siciliano, markentiški stručnjak koji svoje klijente umesto na networking vodi na sweatworking.
Ona svoje klijentkinje, uglavnom u životnoj dobi između 22. i 52. godine, najradije vodi na jogu, u teretanu i na slična mesta. Objašnjava da i sama voli da vežba, a na ovaj način, kako kaže, „jednim udarcem ubije dve muve“.
„Svakodnevno vežbam, pa je ovakvo druženje za mene dobitna kombinacija. Ako možete da organizujete druženje i razgovor s klijentom, a pritom i vežbate, zašto da ne? To je vrlo praktično“, smatra ova Njujorčanka.
Ovakav tip sastanaka prvo su počeli da upražnjavaju stručnjaci u marketingu, ali ubrzo se trend proširio i na zaposlene u tradicionalno konzervativnijim zanimanjima – među advokatima i bankarima.