svet

septembar 18, 2014 13:00

By

#Digital2014! Marin Šimurina: Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima!

MIC_0495-610x406

Konferencija „Digital 2014“ održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

U trećem panelu pod nazivom „Money Talks“ učestvovali su vodeći ljudi medijskih agencija i velikih klijenata. Uvodničar je bila Iva Đurković, OMD Media, a učesnici Marija Matić, Direct Media, Milica Stefanović, Coca Cola, Branka Maletić, Media S, Marin Šimurina, Grey, Bojan Rendulić, Initiative FB, Ejub Kučuk, Mita Group, Sarajevo. Moderatorka panela je bila Marina Kosanović. Oni su pokušali da odgovore na pitanje šta očekujemo od oglašavanja u 2015. godini.
„Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima – najegzaktnije podatke u tom smislu imaju digitalni mediji“, kaže Marin Šimurina. Sa kojim se još problemima pri oglašavanju savremeni mediji suočavaju pogledajte u snimku celog panela koji vam prikazujemo:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge
#Digital2014! Nenad Milosavljević: Hashtag “#nijenjuz” nastao je potpuno spontano
#Digital2014! Ljubiša Lukić: Svaki vlasnik ima “urođenu manu” da preteruje sa snagom svog medija
#Digital2014! Lea Stanković: Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku!
#Digital2014! Voja Žanetić: Postali smo „skrinejdžersi“!

digital logo 2

Autor i foto: Life Content