svet

septembar 19, 2014 13:00

By

#Digital2014! Dragan Močević: Tviter je seoska kafana koja pokušava da bude fensi!

vidimo se na selfiju

Konferencija „Digital 2014“ održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

Na poslednjem panelu pod nazivom „Vidimo se na selfiju“, panelisti su pokušali da razjasne pitanja korišćenja „pametne“ tehnologije, društvenih mreža i novih medija. Učesnici su bili Aleksandar Šapić i Zoran Torbica iz Beograda, Dragan Močević, Prime Communications, Banjaluka, Tatjana Vojtehovski, Adria Media Group, Nataša Đukanović, Podgorica i Amira Medunjanin, Sarajevo. Moderatorka je bila Dragana Đermanović, dok je uvodna reč pripala Istoku Pavloviću.
„Ljudi generalno dobro reaguju kada je reč o humanitarnim akcijama, a sms poruke vidim kao najpraktičniji način prikupljanja novca za one kojima je on potreban“,
rekao je Šapić, dok je Močević saopštio:
„Imam službeni telefon koji nema ni mejl, ni foto-aparat. Tviter me podseća na jednu seosku kafanu, koja pokušava da bude fensi, a njegovi korisnici podsećaju me na njene goste.“
A šta su još učesnici panela rekli o modernim tehnologijama i društvenim mrežama pogledajte u video snimku koji vam prikazujemo:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge
#Digital2014! Nenad Milosavljević: Hashtag “#nijenjuz” nastao je potpuno spontano
#Digital2014! Ljubiša Lukić: Svaki vlasnik ima “urođenu manu” da preteruje sa snagom svog medija
#Digital2014! Lea Stanković: Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku!
#Digital2014! Voja Žanetić: Postali smo „skrinejdžersi“!
#Digital2014! Marin Šimurina: Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima!

digital logo 2

Autor i foto: Life Content