svet

December 2, 2009 12:44

By

I Lejdi Gaga želi da osigura guzu poput Džej Lo

Kontroverzna pevačica Lejdi Gaga odlučila je da osigura svoju stražnjicu, poput kolegice Dženifer Lopez, koja je svoju guzu pre nekoliko godina osigurala na vrtoglavih 27 miliona dolara. Gaga se odlučila na ovaj potez jer je tokom nedavnog nastupa u Montrealu u sklopu svoje turneje "Monster Ball" pala na guzu dok je izvodila pesmu "Teeth", a incident ju je neodoljivo podsetio na nedavni pad Džej Lo na "American Music Awardsu" dok je izvodila numeru "Louboutins" pa je i ona odlučila, poput Lopezove, ubuduće da barem novčano profitira od eventualnih povreda stražnjice. I rijaliti zvezda Kim Kardašijan nedavno je izjavila da želi da osigura guzu po uzoru na svog idola Dženifer Lopez. Starleta je naime izuzetno ponosna kada njenu stražnjicu porede sa legendarnom guzom Džej Lo. Još jedna pop-diva koja svoju pozadinu nije prepustila sudbini je i Bijonse – dobro upućeni tvrde da ju je osigurala na skromna dva miliona dolara. Glumica Anđelina Džoli je osigurala celo telo na milijardu dolara, a koliko otpada na pozadinu nije poznato. Trend osiguravanja delova tela slavnih osoba postoji još od dvadesetih godina prošlog veka, kada je glumac nemih filmova Ben Turpin, svetski poznat po očima koje gledaju "ukoso", osigurao svoje oči na 20.000 dolara za slučaju da ih više ne može staviti u tu poziciju. Kada su počele da kruže glasine da je Lopezova osigurala telo na milijardu dolara, od čega je 27 miliona otišlo na njen zaštitni znak, stražnjicu, pokrenuta je lavina medijske pažnje. Zvezde su shvatile da se tako mogu osigurati ne samo od eventualnih povreda nego i da privuku potencijalne sponzorske ugovore. Tipični primer ovakve prakse je Maraja Keri, čije su noge za "Gilletteovu" kampanju "Legs of a Goddess" osigurane na neverojatnih milijardu dolara, što je samoj firmi donelo silan publicitet i povećalo prodaju. "Plejbojeva" zečica, dvadesetogodišnja Suzan Alves, postala je slavna u Brazilu nakon što je na televiziji glumila sado-mazo kraljicu, a u zamenu za poziranje na njihovim reklamnim plakatima jedna brazilska firma osigurala je njenu stražnjicu na dva miliona dolara. Ovakva politika osiguravanja slavnih guza toliko je uobičajena u Brazilu da su u osiguravajućim društvima smislili i naziv za tu vrstu osiguranja – "bumbum" polise.


 

Izvor: “Jutarnji.hr”