scandal

July 12, 2020 15:46

By

NOĆ PUNA PREOKRETA! Iva IZNENADILA SVE, pobedivši Marka, Anabelu i Mensura!

Spektakularnom superfnalnom noći uspešno je završena treća sezona najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima “Zadruga”. Milionska publika širom regiona pratila je uživo prenos superfinala i proglašenje pobednika hiper rijalitija “Zadruge 3” – Ive Grgurić. Tokom svih deset meseci, publika je glasala za svog favorite, a upravo glasovi gledalaca iz regiona su na kraju odlučili da prvo mesto i vrednu novčanu nagradu od 50.000 evra, među skoro 80 zadrugara koji su učestvovali, osvoji upravo Iva Grgurić.

MAJA I JANJUŠ NAJVEĆI GUBITNICI!

Noć je protekla u znaku velikih iznenađenja i obrta u plasmanu, neočekivanih situacija i susreta među starim zadrugarima, a najveće interesovanje pobudio je susret Maje Marinković sa ocem, nakon što je javno ušla u vezu sa oženjenim Markom Janjuševićem Janjušem.
Od 15 superfinalista, odlukom gledalaca na kraju je ostalo top pet – Tara Simov, Anabela Atijas, Mensur Ajdarpašić, Marko Miljković i Iva Grgurić. Veliko iznenađenje bilo je to što je Anabela završila na četvrtom mestu, a svakako najveće je bilo to što je Iva odnela pobedu u borbi sa iskusnim rijaliti igračem Markom Miljkovićem.
I tokom prve dve sezone, “Zaduga” je bila ubedljvo najgledaniji format u Srbiji, a prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, taj trend nastavljen je i u trećoj sezoni.

1.400.000 GLEDALACA DNEVNO!

Tokom deset meseci, tačnije od 6. septembra kada je “Zadruga 3” počela, pa sve do kraja juna, svakog dana je uz TV Pink i najgledaniji rijaliti bilo 1.400.000 gledalaca na dnevnom nivou, dok je ukupan auditorijum od septembra do jula neverovatnih 6.100.000 gledalaca. To znači da je čak 91 odsto populacije starije od četiri godine bilo u određenom periodu u toku dana uz “Zadrugu”.
Upravo 91 odsto populacije Srbije je gledalo u proseku 122 emisije, odnosno bar jedan deo emisija posvećenih “Zadruzi”: “Zadruga – Izbor potrčaka”, “Pretres nedelje sa Milanom”, “Zadruga – Gledanje snimaka”, “Zadruga – Pitanja gledalaca”, “Zadruga – Nominacije”, “Zadruga – Pitanja novinara”, “Zadruga – Izbacivanje” i druge.
U prilog tome da je još jedna fantastična sezona “Zadruge” iza nas, kada je gledanost u pitanju, govori i podatak da je gledanost hiper rijalitija rasla iz meseca u mesec. Udeo TV emitera u ukupnoj gledanosti televizije u toku trajanja “Zadruge” samo tokom trajanja juna, pokazuje da je Pinkov rijaliti format gledaniji o presotalih kanala sa nacionalnom frekvencijom zajedno. Dominacija “Zadruge” u konkurenciji svih nacionalnih televizija jasno je vidljiva i u posebnim kategorijama gledalaca, pa je tako najviše vremena uz najgledaniji rijaliti provela publika urbanih sredina starosti od 15 do 45 godina.

77 ZADRUGARA SLUŠALO 1..724 PISAMA VELIKOG ŠEFA

Pored ovih impresivnih rezultata koji su je učini najuspešnijom do sada, “Zadrugu 3” obeležile su i druge brojke. Za 10 meseci, kroz “Zadrugu” je prošlo 77 zadrugara, uz koje se publika smejala, plakala, radovala, ali ne tako retko i svađala. U sezoni koja ostaje za nama, proizvedeno je 7.470 sati programa, tokom kojih je na zadrugarsku adresu stiglo 1.724 pisama Velikog šefa. Protekle 44 nedelje bile su realizovane 324 emisije. Dušicu Jakovljević, Darka Tanasijevića, Milana Miloševića, Ognjena Amidžića i Dragana Marinkovića Macu gledaoci su pratili svake nedelje, navijali u igricama, postavili 260.00 pitanja i odgledali 1.320 klipova četvrtkom, dok su gledaoci petkom i nedeljom pratili Ognjenove zanimljive intervjue i nominacije. Na društvenim mrežama, “Zadruga” je opravdala i potvrdila poverenje milionske publike. Na zvaničnom Jutjub kanalu “Zadruge” je za deset meseci pogledano 11.000.000.000 minuta, a video koji je na gledaoce ostavio najjači utisak broji preko 2.000.000 pregleda. Takođe, Instagram stranicu “Zadruge” dnevno poseti čak 1.650.000 ljudi.
Važno je napomenuti i da su dešavanja tokom svih deset meseci trajanja rijalitija, pratile sve najvažnije medijske kuće u Srbiji, koje su izveštavale i sa spektakularnog superfinala. To dodatno govori u prilog činjenici da je “Zadruga” zaista najgledaniji rijaliti u Srbiji i na Balkanu.

AUTOR: SCANDAL!

FOTO: IVAN VUČIĆEVIĆ/SCANDAL!